Pages

Sunday 10 April 2011

rinDdu Kamoo!!!

1+1=2 mata melihatmu, 5+1=6 hari mengingatimu
23+1=24 jam memikirkan drimu, 6+1=7 hari seminggu merinduimu
11+1=12 bulan perlukan teman sepertimu!!!
DaLaM hAti sAYa cuMa aDa aWaK. ! HanYa aWaK. .Mr.H
Saya selalu tengok wall awak bila saya rindu.
Hari-hari saya sayang awak, hari-hari saya tengok profile awak
CiNta SaYa HaNya uNTuk aWak, iNi JaNji SaYa~ Saya Sayang Awak
Setiap ada cahaya matahari setiap itulah ada harapan untukku bersamamu, sesakit apa pun yang ku lalui aku tidak mungkin berhenti menyintaimu, membencimu adalah suatu perkara mustahil yang aku lakukan dan merinduimu adalah rutin harianku, engkau terlalu istimewa buatku walaupun untuk bersamamu bagaikan mengharap memeluk bulan :')            P/S: aq syunk kamoo lebih dr ape pown..hehe...first time aq rase cm ne..huhu menakod kn..:-p

No comments:

Post a Comment